پسران زیبا

زیبایی پسران

پسران زیبا

زیبایی پسران

پسران زیبا

سلام من اسمم پارساست  

امیدوارم اسم و موضوع وبلاگ رو طوری انتخاب کرده باشم که موتور های جستجوی گوگل شمارو به سمت وبلام هدایت کنه  

من در این وبلاگ می خوام با استفاده از نظرات شما و محیطی جذاب کارم رو شروع کنم اینو هم بدونید با همه تون دوست می شم و نظرات همه رو جواب میدم و کارمم خیلی متفاوته حالا خودتون می بینید  

منتظر نظراتتون هستم  

بای  

 

نظرات 11 + ارسال نظر
میس بهار پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://2khtare-havva.blogsky.com/

سلام
وب جدیدت مبارک باشه ...
خدایا آخه این همه اعتماد به نفسو از کجا می یارین موندم. آخه..

سلام عزیزم
مرسی گلم
از همون جایی که تا هست باید زندگی کرد

میس بهار جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://2khtare-havva.blogsky.com/

سلام آقا پارسا ...
کجایی پسر
نمی خوای این وبتو آپ کنی
ای بابا!!!

ادریس چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 02:18 ق.ظ

ادریس چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام پارساجون من ادریس حسینی ازافلاک سبعه*فلکه اول*کهکشان راه شیری*منظومه شمسی*کره زمین*قاره اسیا*کشورایران*استان ا.غ*شهرستان سربز(سردشت)متولد۱۳۷۶/۱۱/۱۱هستم لطفاماننداصفهانی مباش(خسیس)حداقل یه ایمیل واسمون ارسالش کن (بای عزیزم ـ ادریس)

ادریس چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 02:34 ق.ظ

یادته یه پیام واست گذاشتمش بدون عکس اینم عکسم(ادریس)

ادریس چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 02:36 ق.ظ

چاقودادن به دست دیوانه مانندازادی بدون امنیت میباشد(جبران خلیل جبران)(عاشقت ادریس

ادریس چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

اگرخاموش باشی ودیگران به سخنت ارندبهترازان است که سخن گویی ودیگران خاموشت کنند(جبران خلیل جبران)(عاشقت ادریس

ادریس چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 02:46 ق.ظ

میشه اقاپارسابهم بگی اهل کجایی؟تولدت؟شهرتت؟منتظرجوابم مارادرصحرای منتظربودن به انتظارمگذار(عاشقت ادریس

ادریس چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 02:53 ق.ظ

پارساجون میشه بایه اسمس ایمیلتوواسم ارسالش کنی(عاشقت ادریس۰۹۳۶۶۱۸۹۱۹۱

پارسا پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام ادرس جون عزیزم
نمیدونم چرا با اینهمه بازدید کننده نظراتم انقدر کمه
ادریس جون پسورد وبلاگمو گم کردم
اونقدر آپ نکردم
ولی باشه چشم حتما پیداش میکنم
دووووووووووووست دارم

امیر شنبه 10 دی 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

دنباک یه پسرحوشگک ار اصفهان لیگردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد